Αρχική Χάρτης Πλοήγησης Αναζήτηση
 

 
Με αφορμή το γεγονός ότι για πολλοστή φορά κυβερνητικοί αξιωματούχοι «επισκέπτονται» τις σήραγγες του Καλλίδρομου, αυτή τη φορά και ο Πρωθυπουργός, για να «επιθεωρήσουν» σιδηροδρομικό έργο που έπρεπε ήδη να είχε παραδοθεί, ο πολιτικός εκπρόσωπος του ΠΑΣΟΚ για θέματα Μεταφορών και Επικοινωνιών, Νίκος Σηφουνάκης και ο εισηγητής του ΚΤΕ Μεταφορών και Επικοινωνιών του ΠΑΣΟΚ, Χάρης Τσιόκας έκαναν την ακόλουθη δήλωση:
Επίσκεψη «εγκαινίων – προεκλογικού χαρακτήρα» που ενταφιάζει όμως και επίσημα το δρομολογημένο πρόγραμμα Αναγέννησης του Ελληνικού Σιδηροδρόμου και την εναρμόνιση του με τα Ευρωπαϊκά Σιδηροδρομικά δίκτυα, πραγματοποίησε κλιμάκιο της κυβέρνησης με επικεφαλής τον Πρωθυπουργό.
Ο κ. Πρωθυπουργός αρνείται ότι σχεδιάζει εκλογές, όμως η παροχολογία και το κόψιμο κορδελών σε ημιτελή ή εγκαταλελειμμένα έργα προδίδουν τις προθέσεις του.
Αν δεν γνώριζε, ας ρώταγε και θα πληροφορούνταν ότι:
-Το έργο που επισκέφθηκε είχε εξασφαλισμένους πόρους και έπρεπε να παραδοθεί ολοκληρωμένο με το τέλος του Γ’ΚΠΣ και με ευθύνη της κυβέρνησης «θα παραδοθεί» μετά το 2013!
-Ότι για τον Ο.Σ.Ε. απωλέσθησαν πόροι ύψους περίπου 1 δις ευρώ από το Γ’ΚΠΣ: Δηλαδή η ολοκλήρωση της ΠΑΘΕ, η έναρξη του Δυτικού άξονα , η σιδηροδρομική «Εγνατία» και η σιδηροδρομική Πελοπόννησος πήγαν…. περίπατο!
-Ότι το χρέος των 3 δις του 2004 ξεπέρασαν αισίως τα 11 δις, εξαιτίας της κακοδιαχείρισης και ότι δεν θα παραδοθεί ούτε ένα νέο τμήμα σύγχρονου σιδηροδρόμου!
Ένα είναι βέβαιο ότι στις μεταφορές όπως και στις επικοινωνίες η Ν.Δ χρεώνεται πολύπλευρες ευθύνες όχι μόνο λόγω της εκποίησης της δημόσιας περιουσίας και της λαφυραγώγησης περιουσιακών στοιχείων αλλά και από το γεγονός ότι παραιτεί την χώρα από τη συμμετοχή της στον ευρωπαϊκό σχεδιασμό των μεταφορών και επιβαρύνει το περιβάλλον, το κόστος και την ασφάλεια των πολιτών και των εμπορευμάτων.
Η εκπνέουσα κυβέρνηση που αρνείται να λογοδοτήσει συστηματικά στη Βουλή, σύντομα θα λογοδοτήσει στους πολίτες και για το επιζήμιο έργο της στον ΟΣΕ.